Klik2

Monday 24 October 2016

PEWARNA RAMBUT DHERBS ROYAL HENNA MURAH

DHERBS ROYAL HENNA
1 KOTAK : 6 SACHET
HARGA PASARAN : RM19.90

UNTUK PEMBELIAN
SMS / WHATSAPP 012-4348281 

Royal Henna keluaran D’herbs bertindak mengatasi masalah rambut beruban di samping menjadikan rambut anda tampil lebih lembut, lebat dan bermaya. Malah, ia turut berupaya menguatkan rambut anda sehingga ke akarnya serta membantu mengatasi masalah kelemumur yang mengganggu keselesaan anda.

DHERB ROYAL HENNA HADIR DALAM 2 PILIHAN WARNA:
1. BLACK.
2. BROWN.

KELEBIHAN DHERBS ROYAL HENNA:
Membantu mengatasi masalah rambut beruban.
Mengukuhkan rambut dari akarnya.
Merawat masalah rambut gugur, kering, rosak dan bercabang.
Membantu merawat masalah kelemumur.
Menjadikan rambut anda lebih lebat dan bermaya.
Mengekalkan kelembapan rambut dan kulit kepala.
Memelihara kelembutan rambut anda.
Merawat kerosakan rambut akibat pencemaran toksin.
Sesuai untuk semua jenis rambut lelaki dan wanita.

KANDUNGAN BAHAN DHERBS ROYAL HENNA:
DAUN INAI - Mengandungi glukosid dan asid henotanik yang bertindak sebagai bahan pewarna dan bergabung dengan kolagen yang terkandung di dalam rambut untuk menukar warna rambut. Di samping itu, inai turut berupaya menentang bakteria yang boleh merosakkan rambut selain memelihara kelembutan rambut, mencegah serta merawat masalah rambut gugur dan kelemumur, serta melindungi rambut daripada kerosakan.

DAUN AMLA - Digunakan dalam rawatan Ayurveda bagi membantu mengatasi masalah rambut gugur. Ia kaya dengan vitamin C dan antioksidan yang dapat membantu memperbaiki warna rambut agar lebih berseri serta mengukuhkan rambut sehingga ke akarnya seterusnya menjadikan rambut anda lebih subur dan bermaya.

DAUN NEEL (INDIGOFERA TINCTORIA) - Daun bunga ini sering digunakan sejak zaman dahulu sebagai bahan pewarna organik bagi menyerlahkan warna rambut di samping membantu mengatasi masalah rambut gugur.

ROSELLE (HIBISCUS SABDARIFFA) - Bunga Roselle berupaya mencegah masalah rambut gugur dan kelemumur. Malah, ia turut berkesan untuk mengatasi masalah kulit kepala yang kering serta membantu mengukuhkan rambut sehingga ke akarnya.

KOPI - Biji kopi berupaya mengukuhkan rambut sehingga ke akarnya di samping membantu menjadikan rambut anda lebih subur, bersinar dan mudah untuk diurus.

BHRINGRAJ - Herba yang sering digunakan dalam rawatan Ayurveda ini berupaya mengatasi masalah rambut gugur, beruban dan bercabang. Malah, ia juga bertindak menentang sebarang jangkitan bagi membantu mencegah masalah kelemumur.

SHIKAKAI - Tumbuhan yang sering terdapat di India ini berkesan untuk memelihara kelembutan rambut anda serta membantu meredakan masalah kelemumur. Malah, ia juga mampu menjadikan rambut anda tampil lebih lebat dan berseri.

BRAHMI - Herba yang sering digunakan dalam rawatan Ayurveda ini mampu mengukuhkan rambut anda sehingga ke akarnya di samping meredakan masalah kelemumur, rambut bercabang serta membantu melebatkan lagi rambut anda.

CARA PENGGUNAAN DHERBS ROYAL HENNA:
Pakai sarung tangan mahupun pelindung tangan, bahu dan telinga bagi melindungi pakaian sebelum menggunakan Dherbs Royal Henna.
Bancuhkan serbuk bersama air suam dan kacau hingga sebati.
Sapu dan ratakan pada rambut ke pangkalnya.
Biarkan selama beberapa minit dan tutup bahagian kepala supaya inai dapat menyerap dengan lebih baik.
Bilas dengan air suam sehingga bersih dan keringkan.