Klik2

Sunday 7 August 2016

PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA MURAH

PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA 
1 Pcs : 35g
HARGA PASARAN : RM85.00

NAK HARGA TAWARAN ?????
SMS / WHATSAPP 012-4348281 

Pati Ibu Putih Janna Lawwa terhasil dari gabungan segala IBU pati -pati pemutih selain membekalkan pelbagai vitamin yang diperlukan oleh kulit agar wajah dan badan bersih bercahaya, cerah sekata dan halus gebu secara kekal, selamat, HALAL dan bebas kesan sampingan. Selain memberikan kesan ketara pencerahan semulajadi ia turut membantu melindungi dari sinar UV dengan SPF88, melicin, merawat, memperbaharui sel, membaik pulih tekstur kulit, mengimbangi pH serta kaya antioksidan bagi memelihara keremajaan kulit. Pati Ibu Putih Janna Lawwa memiliki formula anti keradangan kulit serta diperkaya bahan botani bagi mengecutkan jerawat, memudarkan parut, menghilangkan jeragat, tompok-tompok penuaan, kedutan halus / kendur, serta menghilangkan kesan hitam di semua celahan badan. Istimewanya ia mampu menaturalkan kulit yang nipis atau sunburn akibat terdedah kepada cahaya matahari yang lama. Teksturnya yang pekat namun tidak melekit sangat unik kerana berupaya mengawal lebihan minyak untuk mengurangkan ketidakselesaan, kemerahan dan iritasi pada kulit wajah dan badan yang bermasalah.

Pati Ibu Putih Janna Lawwa sangat istimewa dan tidak melekit sama sekali walaupun mengandungi SPF yang tinggi iaitu SPF88++ serta diperkaya bahan botani semulajadi untuk memberikan kesempurnaan wajah dan kulit badan.

(Kandungan Pati Ibu Putih kami 35gram, sticker berwarna merah jambu dan tercatat perkataan JANNA LAWWA, berbau harum, dikeluarkan oleh KILANG KOSMETIK BERTARAF GMP serta mempunyai pasukan penyelidik bagi menghasilkan produk yg berkualiti tinggi).

KANDUNGAN PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA NEW PACK : 
IBU PATI dari Bunga Melati, Bunga Melor, Sandalwood, Suwandakottan, Neem (Daun Semambu), Venivel, Ibu Kunyit Putih, Welmee (Licorice), Alpha Arbutin, Tranexamic Acid, Kojic Acid, Gluthathione, Collagen, Vitamin A,C,E & MULTIVITAMIN.

KELEBIHAN PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA:
1) Anti keradangan kulit.
2) Memperbaharui sel.
3) Mengecutkan jerawat, parut jerawat, menghalang tumbuhnya jerawat.
4) Menghilangkan kesan jeragat, freckles, age spot, kedut, kulit yang kendur.
5) Membentuk wajah V shape.
6) Memudakan kulit.
7) Menghilangkan kesan hitam di semua celahan badan serta mengatasi semua masalah kulit sambil patinya bekerja sebagai pemutihan kulit.

PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA BERFUNGSI:
1) Menaturalkan kulit yang nipis, sunburn, seperti kulit gelap akibat terdedah kepada cahaya matahari yang lama dan sambil merawat kulit yang rosak.
2) Membantu mengawal pelepasan lebihan minyak kulit untuk mengurangkan ketidakselesaan, kemerahan dan iritasi pada kulit wajah dan badan.
3) Memberi rasa kulit yang mesra dan selamat.

KESAN PENGGUNAAN PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA:
1) Kesan yang ketara walaupun hanya sekali pemakaian.
2) Kesan yang segera, kekal, selamat tanpa kesan sampingan dan boleh dibawa solat.

Kesan ketara yang segera dan kekal memutih gebukan kulit 'pinkish white' pemutihan yang tanpa kesan sampingan, semulajadi malahan bekerja untuk:
1) Melindungi.
2) Melicinkan.
3) Merawat.
4) Membaikpulih.
5) Melegakan.
6) Mengimbangi PH kulit.
7) Melembutkan.
8) Anti-Oksidan.

CARA MENGGUNA PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA NEW PACK: 
Pati Ibu Putih Janna Lawwa boleh digunakan bersama dengan kosmetik yang lain seperti dicampur dengan krim malam atau krim kecantikan yang lain pada wajah, dan juga boleh dicampurkan dengan losyen atau serum dan apa jenis krim pada badan. 

Untuk kesan berganda dan lebih segera pemutihan kulit Pati Ibu Putih Janna Lawwa 'dimixkan' dengan Glutha Kojic Serum. 

Pati Ibu Putih Janna Lawwa digunakan secara 'single' atau' direct ' ke atas kulit wajah dan badan dengan cara penggunaan yang berbeza iaitu :

PADA WAJAH : 
Sekali sehari (malam sahaja) dengan sapuan secara nipis dan urut dalam gerakan membulat menaik sehingga diserap selepas wajah dibersihkan dan selepas 2 minggu setelah mendapat kulit yang putih atau yang diingini maka selepas itu pemakaiaan Pati Ibu Putih Janna Lawwa diselang selikan sehari.

PADA BADAN: 
Sehari sekali selepas mandi dan boleh sehari dua kali untuk kesan berganda serta tanpa had mengikut keperluan individu.

PADA PARUT LAMA DAN PARUT BARU: 
Sapukan secara dua lapis Pati Ibu Putih Janna Lawwa boleh dijadikan sebagai serum dengan disapukan secara nipis pada kawasan celahan seperti di bawah ketiak (armpit serum) dan juga kawasan celah faraj dan puting buah dada. Menjadikan warna yang gelap kepada warna cerah dan kemerahan yang sihat. 

Pati Ibu Putih Janna Lawwa juga mampu melega dan merawat rekahan pada badan seperti rekahan pada buah dada, rekahan pada perut selepas bersalin dan rekahan pada badan akibat obesity, sangat berkesan dijadikan sebagai serum untuk menegangkan buah dada & menjadikan gebu dan kulit halus.

TESTIMONI PENGGUNA PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA NEW PACK: