Klik2

Friday 16 October 2015

LYANAZ BEAUTY CARE : ANGEL PINK GLOWING SET

 
LYANAZ BEAUTY CARE : 
ANGEL PINK GLOWING SET
HARGA PASARAN : RM80.00 (SM) / RM90.00 (SS)

NAK HARGA TAWARAN ?????
SMS / WHATSAPP 012-4348281 

Angel Pink Glowing Set yang lebih mendalami kulit seseorang untuk kelihatan bersih, bersinar dan licin tanpa berminyak dan juga mampu membekalkan Vitamin E serta Vitamin C pada kulit supaya kelihatan sentiasa lembap dan licin dari parut-parut jerawat. (Skin + Make Up Treatment). 

ANGEL PINK GLOWING SET  TERDIRI DARIPADA :
White Bubble Soap x1
Retouch Day Cream x1
Angle Night Cream x1
Sparkling Essence x1

WHITE BUBBLE SOAP :
Untuk mencuci semua kotoran pada wajah setelah seharian dengan debu-debu dan peluh, serta membekalkan kelembapan pada kulit dan mencerahkan. Di perkaya dengan Rose Oil, Apricot Paste Serta Serbuk Emas 24K untuk memberikan ketenangan (terapi minda).

RETOUCH DAY CREAM :
Di gunakan pada waktu siang. Krim untuk menghalang sinaran UV matahari dan ianya di jadikan sebagai bedak asas untuk make-up (berfungsi sebagai foundation 2in1). Di perkaya dengan mineral water agar kulit tidak berminyak dan tampak kemas tekstur di kulit wajah, serta 100% tidak melekit.

SPARKLING ESSENCE
Di gunakan pada siang dan malam hari utk menampakkan kulit sentiasa berkilat dan bersinar tanpa berminyak dan menghalang pertumbuhan jerawat serta menghilangkan jeragat ringan dan bintik-bintik hitam,  tekstur yang sangat wangi dan ringan dengan kilauan blink-blink diamond pada sparkling essence yang sangat halus apabila di pakai.

ANGEL NIGHT CREAM
Di gunakan pada malam mengekalkan sebum terjadinya minyak akan tetapi tampak glowing dan cerah, membaiki tekstur kulit yang lekuk-lekuk akibat jerawat batu dan mampu memberikan kulit yang bersinar  (skincare treatment).