Klik2

Friday 19 August 2016

ELITE S7 HYBRID FAT BURNER BERKESAN UNTUK KURANGKAN BERAT BADAN

ELITE S7 HYBRID FAT BURNER 
1 BOTOL : 40 SACHET
HARGA PASARAN : RM210.00

UNTUK PEMBELIAN
SMS / WHATSAPP 012-4348281 

Elite S7 Hybrid Fat Burner adalah produk terbaru sesuai untuk LELAKI dan WANITA yang inginkan badan yang kurus, sihat dan selamat. Elite S7 Hybrid Fat Burner diluluskan oleh KKM (No Rujukan 130715/07/099) dan dijamin HALAL.

Soalan yang paling banyak ditanya ialah apa bahan yang ada dalam Elite S7 Hybrid Fat Burner?
Jangan risau, bahan-bahan yang terdapat di dalam Elite S7 Hybrid Fat Burner adalah 100% herba. Tiada bahan kimia, tiada kafein.

Produk Elite S7 Hybrid Fat Burner adalah Lulus KKM dan bukan dikategorikan sebagai ubatan. Elite S7 Hybrid Fat Burner adalah minuman kesihatan untuk menguruskan badan. Elite S7 Hybrid Fat Burner mengandungi Power Detox. Bahan ini sangat penting untuk membuang toksin di dalam badan. Ramai orang menggunakan produk menguruskan badan. Tetapi berat tidak turun. Kenapa?

Sebab badan anda terlalu banyak sangat toksin yang menghalang pembakaran lemak. POWER DETOX adalah proses membuang toksin di dalam badan. Bila toksin tiada maka lemak mudah terbakar dan badan akan mengalami proses penurunan badan yang sangat senang.

KEBAIKAN ELITE S7 HYBRID FAT BURNER:
ULTIMATE FAT BURNER
Ini adalah ejen pembakar lemak terunggul. Kandungan Fat Burner dalam Elite S7 ini terdiri daripada 7 bahan terbaik dunia yang diuji pakar. Terbukti untuk mencairkan lemak dengan mudah.

POWER DETOX
Banyak toksin dalam tubuh adalah salah satu sebab kenapa ramai orang susah nak kurus. Kandungan Power Detox ini akan membuang toksin dari badan 3x lebih cepat berbanding produk-produk lain di pasaran.

TRIPLE ENERGY BOOSTER
Dengan memakan satu sachet Elite S7 Hybrid Fat Burner akan membuatkan anda 3 kali ganda lebih bertenaga dari biasa. Ia juga akan membuatkan anda tidak terasa lapar seterusnya mengurangkan perasaan ingin makan.

COLLAGEN
Kolagen adalah ramuan bonus dalam kandungan Elite S7 Hybrid Fat Burner. Selepas sebulan anda rasa perbezaan pada kulit, lebih cerah, anjal dan gebu.

KELEBIHAN ELITE S7 HYBRID FAT BURNER
Menurunkan berat badan dengan cepat walaupun anda tiada masa untuk bersenam dan diet yang menyusahkan.
Membuang air besar dengan lebih mudah. Anda tak perlu termenung lama-lama di dalam tandas lagi. 
Daya tahan penyakit (sistem imun) meningkat semakin meningkat.
Badan tidak cepat lesu dan letih setelah seharian bekerja.
Selera makan terkawal.
Sesuai untuk semua lelaki atau wanita.

KANDUNGAN BAHAN ELITE S7 HYBRID FAT BURNER:
GRAPE FRUIT JUICE
Kajian Klinik Scripps 'Grapefruit Diet', yang diketuai oleh Dr. Ken Fujioka, memantau berat badan dan faktor-faktor metabolik 91 lelaki obes dan wanita selama 12 minggu. Hasilnya 95% respondan berjaya menurunkan berat badan sehingga 20 kilo.

GARCINIA CAMBOGIA
Membendung selera makan anda secara semulajadi. Kajian menunjukkan 60% HCA mempunyai potensi untuk membakar lemak perut yang degil. Ia juga meningkatkan tenaga, mengurangkan tekanan dan mendapat tidur malam yang lebih baik.

L-CARNITINE
Carnitine juga mengurangkan keletihan dan bertindak sebagai penahan selera makan. Menjadi aset utama apabila anda berdiet. Ia bukan sahaja akan membantu menjaga tubuh anda daripada menyimpan lemak, tetapi ia akan meningkatkan keupayaan aerobik anda untuk membantu anda membakar lebih banyak kalori.

OAT FIBER
Gabungan serat dari oat, beras, jagung amat berguna dalam mengimbangi pengambilan serat. Ini dapat membantu anda merasa lebih kenyang untuk jangkamasa yang lama.

OLIGO FIBER
Diet yang kaya dengan serat, seperti inulin, boleh membantu mengekalkan rasa kenyang untuk tempoh yang lebih lama selepas makan. Ia juga meningkatkan nilai pemakanan produk makanan dengan meningkatkan kandungan serat pemakanan dan berpotensi mengurangkan kandungan kalori.

GUARANA
Digunakan untuk mengurangkan berat badan. Guarana adalah produk herba. Ia berfungsi dengan membekalkan tenaga dan mengurangkan selera makan.

ACAI BERRY
Boleh membantu bukan sahaja mengurangkan berat badan, tetapi mengekalkan berat badan yang sihat. Satu kajian yang menarik dari National Institutes of Aging mendapati pulpa daripada buah acai berry mempunyai keupayaan untuk mengurangkan kesan negatif daripada diet lemak yang tinggi.

GREEN TEA
Teh hijau telah terbukti untuk meningkatkan pembakaran lemak dan meningkatkan kadar metabolisme. Kajian menunjukkan bahawa pengoksidaan lemak telah meningkat sebanyak 17%.

CINNAMON
Pengambilan cinnamon boleh meningkatkan aliran darah. Peningkatan aliran darah secara amnya meningkatkan metabolisme anda, ia boleh membantu dalam penurunan berat badan.

CAPSICUM
Ia boleh membantu anda mengurangkan berat badan dan tahap lemak secara keseluruhan. Menurut kajian yang disiarkan dalam isu 2006 "Biosains, Bioteknologi dan Biokimia" Ahli-ahli sains mendapati bahawa memakan lada merah manis secara teratur sepanjang dua minggu membawa kepada berat badan dikurangkan dan pengumpulan lemak badan kurang.

VITAMIN C
Mendapatkan dos harian Vitamin C bukan sahaja membantu fungsi badan anda dengan betul, tetapi ia boleh membantu dalam penurunan berat badan yang berkesan. Menurut kajian yang diterbitkan pada tahun 2005 dalam "Journal of American College of Nutrition", orang-orang yang kekurangan vitamin C ada kesukaran untuk kehilangan jisim lemak.

STEVIA
Stevia Rebaudiana merupakan herba yang tumbuh liar di beberapa kawasan di Paraguay dan Brazil. Daun mengandungi glikosid yang dipanggil Stevioside, yang sangat manis. Stevia telah digunakan sebagai pemanis selama berabad-abad. Ia telah mendapatkan populariti di seluruh dunia sebagai pengganti gula semula jadi dan potensi bantuan penurunan berat badan.

ALOE VERA
Aloe Vera bukan sahaja membantu dalam penurunan berat badan tetapi juga membantu dalam detoksifikasi, sistem penghadaman dengan cara yang positif dan membersihkan badan dengan baik. Ini menyebabkan penurunan berat badan yang sihat.

CARA PENGAMBILAN ELITE S7 HYBRID FAT BURNER:
  Sangat MUDAH.
  Cuma satu sachet dicampur dengan 150ml air sejuk / suam. Perlu diambil ketika perut kosong. Disarankan ambil selepas bangun dari tidur. Minum segelas air suam kemudian minum Elite S7 Hybrid Fat Burner.
  Untuk optimum result disarankan ambil 1 sachet pagi & 1 sachet sebelum makan tengah hari atau 2 sachet pagi.

PANTANG LARANG ELITE S7 HYBRID FAT BURNER:
Q - Ibu menyusu boleh minum Elite S7 Hybrid Fat Burner ?
A - Ibu menyusu boleh minum selepas 100 hari.

Q - Kalau ambil Elite S7 Hybrid Fat Burner, kemudian berat badan makin naik, kenapa?
A - Ingredients Elite S7 Hybrid Fat Burner untuk menguruskan. Kalau naik mungkin sebab terlampau banyak makan dari biasa. Ada jugak yang ingat bila guna fat burner sebagai lesen untuk makan lagi banyak. Makan seperti biasa, jangan ubah pemakanan berganda-ganda dari normal.

Q - Ada side effect tak?
A - InsyaAllah tak ada sebab bahan yang digunakan adalah 100% semulajadi dari herba terpilih.

Q - Kalau ada dapat berat badan ideal perlu teruskan ke?
A – Terpulang, nak teruskan boleh, nak stop pun boleh.

Q - Perlu bersenam tak?
A – Terpulanng, kalau bersenam or jogging is a bonus, lagi cepat pembakaran lemak berlaku dan sangat membantu. Tapi Elite S7 Hybrid Fat Burner diformulasikan untuk mereka yang sibuk & tak ada masa nak exercise. Tak bersenam pun boleh turun 10kg dengan Elite S7.

Q - Seawal umur berapa boleh minum Elite S7 Hybrid Fat Burner?
A - Disarankan bermula umur 15 tahun keatas.

Q - Boleh ke campur Elite S7 Hybrid Fat Burner dengan supplement lain?
A – Ya boleh, tapi pastikan ada jarak masa sekurang-kurangnye 1 jam.

Q - Kalau ada tekanan darah rendah boleh minum ker?
A - Sebenarnya tak ada masalah, tapi kalau ada simpton2 seperti jantung berdegup laju @ simpton2 lain perlu stop segera.

Q - Gastrik boleh minum ker?
A - Ya boleh. Tapi selepas 10 minit minum Elite S7 Hybrid Fat Burner perlu makan. Jangan biar perut kosong.

TESTIMONI PENGGUNA ELITE S7 HYBRID FAT BURNER: