Klik2

Saturday 12 August 2017

KOPI HIJAU ALANA

KOPI HIJAU ALANA
1 KOTAK : 15 SACHET
HARGA PASARAN : RM39.90

UNTUK PEMBELIAN
SMS / WHATSAPP 012-4348281 
ATAU TERUS KLIK LINK  www.wasap.my/60124348281/kopi.alana

Kopi Hijau Alana adalah supplement yang menggunakan bijian kopi muda yang dikisar tanpa dipanggang terlebih dahulu sebagaimana minuman kopi biasa yang kita minum.

Oleh sebab itu, ia mengandungi kandungan Asam Klorogenik, iaitu 3 kali ganda lebih tinggi khasiatnya pada tubuh badan kita. Ia berupaya menjadi ‘booster’ sebagai pembakar lemak + kalori dengan lebih pantas, meningkatkan stamina seterusnya mencegah pembentukan lemak baru di bawah lapisan kulit. Kerana itulah Kopi Hijau digunakan secara meluas untuk tujuan penurunan berat badan secara sihat dan selamat.

Gabungan 'Organic Green Coffee' bersama Chia Seed nyata memberikan impak ketara! Ditambah pula dengan kebaikan Susu Kambing & Habbatus Sauda yang kaya zat, vitamin juga mineral, pastinya memberikan lebih banyak manfaat untuk kesihatan badan kita!

FUNGSI DAN KEBAIKAN KOPI HIJAU ALANA:
Mengenyangkan serta mengawal selera makan.
Membantu menahan selera makan.
Membakar lemak dengan cepat.
Menurunkan berat badan.
Awet muda.
Meningkatkan metabolisma tubuh badan.
Membantu mengurangkan kolestrol.
Tinggi antioksida.
Membuang toksin dalam badan.
Melancarkan penghadaman.
Menstabilkan tekanan darah.
Badan lebih segar, cergas bertenaga.
Tinggi antioksidan untuk awet muda.
Melancarkan sistem penghadaman.
Sesuai untuk lelaki dan wanita.

4 BAHAN UTAMA TERKANDUNG DALAM KOPI HIJAU ALANA:
(I) EKSTRAK KOPI HIJAU 
Kopi hijau adalah kopi yang belum dipanggang. Ianya memiliki kandungan asam klorogenet yang tinggi berbanding kopi biasa (biji kopi panggang) yang terbukti memiliki banyak manfaat untuk kesihatan terutama bagi menurunkan berat badan. 

(II) SUSU KAMBING 
Susu kambing yang terkandung dalam Kopi Hijau Alana ini dapat membekalkan tenaga yang cukup, mengenyangkan dan yang paling best sebab tinggi dengan vitamin dan mineral berbanding susu lembu. 

(III) CHIA SEED 
Chia seed mempunyai manfaat yang sangat banyak untuk kesihatan. Chia seed boleh mencegah kanser, baik untuk penghadaman, membuang toksin dalam badan dan mengurangkan berat badan. 

(IV) HABBATUS SAUDA 
Habbatus Sauda, seperti yang sedia maklum, memang terkenal sebagai makanan sunnah & terbukti keberkesanannya dalam kesihatan. Antara kebaikkan Habbatus Sauda, boleh merawat jerawat, batu karang, asma, melancarkan haid dan banyak lagi.

CARA PENGAMBILAN KOPI HIJAU ALANA:
→ Bancuh 1 sachet dalam secawan air panas. 
→ Minum pagi sebelum sarapan. 
→ Boleh diambil 1-2 kali sehari.
→ Digalakkan minum ketika perut kosong @ sebelum makan. 

TESTIMONI PENGGUNA KOPI HIJAU ALANA: