Klik2

Sunday 9 October 2016

TABLET GENIUS RR4U

TABLET GENIUS RR4U
1 BOTOL : 60 TABLET
HARGA PASARAN : RM60.00

UNTUK PEMBELIAN
SMS / WHATSAPP 012-4348281 

Tablet Genius RR4U ialah ubat minda berasaskan homopaty yang baik untuk perkembangan minda anak dan seterusnya INSYAALLAH dapat bantu memberi perubahan positif dari segi sahsiah dan akademik. Tablet Genius RR4U diasaskan dari hemeopathy serta 100% semulajadi yang merangsang penyaluran oksigen penuh ke minda, membolehkan anak-anak mudah faham serta meningkatkan konsentrasi mereka di dalam kelas.   

Minda adalah suatu entiti yang berbeza daripada otak. Ia adalah suatu bentuk tenaga bukan organ. Minda melibatkan keseluruhan daripada fikiran, tanggapan, persepsi, memori, mimpi dan sebagainya. Minda juga dapat ditakrifkan sebagai keupayaan kognitif seperti kebolehan berfikir dan menaakul. Setiap ibubapa perlu memberi yang terbaik untuk anak-anak mereka. Ibu bapa yang mengalami masalah anak-anak kurang IQ tidak perlu kelam kabut lagi cari produk untuk kembali mempertingkatkan IQ anak-anak mereka.

Tablet Genius RR4U diperbuat dari garam mineral dan anti oksidan yang dijamin selamat & mendapat sijil dari KKM. Sungguh diluar jangkaan 9/10 daripada ibu bapa yang gembira dengan perubahan anak mereka memberikan feedback yang sangat mengagumkan. Alhamdulillah dengan izinNya.

KELEBIHAN TABLET GENIUS RR4U:
Anak makin rajin belajar. 
Rajin buat kerja sekolah. 
Semakin fokus. 
Sudah mendengar kata. 
Makin tinggi keyakinan diri. 
Mudah memahami pelajaran. 
Tak pelat ketika bercakap. 
Meningkat dalam peperiksaan. 
Mudah & rajin sangat nak solat. 

KANDUNGAN BAHAN-BAHAN TABLET GENIUS RR4U:
Produk ini menggunakan 100% bahan semulajadi terbaik iaitu berasaskan garam mineral dan anti oksida yang berasal dari galian bumi.

CARA PENGAMBILAN TABLET GENIUS RR4U:
Hanya 2 biji pagi dan 2 biji malam.
Boleh dimakan seawal usia 1 tahun.

TESTIMONI PENGGUNA TABLET GENIUS RR4U: