Klik2

Tuesday 10 March 2015

WIS PUTIH : SET HIJAU UNTUK KULIT JERAWAT, PARUT, SENSITIF DAN BERMINYAK

WIS PUTIH : SET HIJAU 
UNTUK KULIT JERAWAT, 
PARUT, SENSITIF DAN BERMINYAK 

HARGA PASARAN : 
RM140.00 (S/M) / RM145.00 (S/S)

NAK HARGA TAWARAN ?????
SMS / WHATSAPP 012-4348281 

  
Wis Putih Set Hijau dirumus khas untuk merawat kulit yang sensitif dan jerawat kritikal. Ia sangat sesuai kepada lelaki dan wanita. Wis Putih Set Jerawat ini adalah gabungan herba dan antibiotik semulajadi. Gunakan tanpa was-was kerana wis putih ini telah diluluskan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia), dikilangkan oleh GMP dan disahkan halal. 

SET JERAWAT WIS PUTIH DIDATANGKAN DGN KEKUATAN 3 PRODUK UTAMA IAITU :
1. Sabun Pucuk Jambu - berupaya membunuh jerawat, mengawal minyak dan memudarkan parut. Mengandungi 3 herba terpilih seperti Pucuk Jambu, Ibu Kunyit dan Tea Tree . 
2. CC Cream - hebat dengan 5 agen bahan pemutih terbaik dunia beserta SPF85 PA++.
3. Gel Malam Berubat - ekstrak pati pekat lidah buaya dan beberapa herba terpilih mampu memulihkan kerosakan kulit.

KEBAIKAN SET JERAWAT WIS PUTIH : 
- Khas dibuat untuk kulit jerawat yang kritikal 
- Memudarkan kesan parut jerawat 
- Merawat kulit sensitive 
- Mengawal kulit berminyak 
- Mencerahkan kulit tak sekata 
- Mengecutkan jerawat dengan cepat 
- Menyembuh kulit rosak 

SET JERAWAT WIS PUTIH SUDAH DILULUSKAN KKM.

WIS PUTIH : SET HIJAU JERAWAT
- Sabun Pucuk Jambu 60g (NOT 1404043900K) 
- CC Cream 20g (NOT 140406488K) 
- Gel Malam Berubat 20g (NOT 1404046486K) 

1. Sabun Pucuk Jambu - mengandungi beberapa herba terpilih serta ibu kunyit , aloe vera dan juga minyak tea tree yang terbukti berupaya merawat masalah jerawat, parut tebal, kulit sensitif dan mengawal minyak muka. Teknologi baru yang digunakan dalam sabun ini menyebabkan tidak perlu bagi individu itu untuk memakai toner. 

2. CC cream - Tersohor sebagai krim paling hebat dengan keajaiban 20x ganda daripada bb cream, foundation dan krim asas yang biasa. Krim siang mgandungi Ektrak Arbutin, M-tranexamic, Glutathione murni serta pitera. Kekuatan SPF80 dengan teknologi FERN-Block yang menghalang penembusan cahaya sebanyak 99%. Bukan itu sahaja, ia mengandungi Korean Powder, sejenis serbuk bedak yang ringan dan tersohor di Korea. 

3. Gel Malam Berubat - Gel malam berubat yang mengandungi herba terpilih serta berantibiotik. Gel Malam Berubat Wis Putih diperkaya ekstrak aloe vera dan chorophyll hijau bagi merawat kulit serta memudarkan parut. Juga mengandungi menthol untuk rasa sensai dingin. Sensasi dingin ini mampu meredakan keradangan dan kemerahan kulit serta mengecutkan jerawat dengan cepat.

CARA GUNA WIS PUTIH SET HIJAU : 
3 LANGKAH CARA GUNA WIS PUTIH HIJAU (SET JERAWAT) :

1. SABUN PUCUK JAMBU 
Sabun ini tidak menghakis malah memudarkan parut dan mengawal minyak. Boleh dipakai 2 kali sehari sebelum memakai CC cream. Biarkan selama 2-3 minit di muka kemudian bilas dan jangan di lap. Boleh juga di pakai di badan bagi merawat masalah jerawat badan 

2. CC CREAM 
Di sapu secara nipis di waktu siang hari. Kekuatan CC Creram ini SPF80 menghalang penembusan cahaya. Boleh pakai bedak seperti biasa selepas sapu CC cream. 

3. GEL MALAM BERUBAT 
Sapu Cream pada waktu malam setelah mencuci muka dengan Sabun Pucuk Jambu.