Klik2

Wednesday 11 June 2014

SPA Q IQ UNTUK KECERGASAN MINDA ANDA

SPA Q IQ 
UNTUK KECERGASAN MINDA ANDA
1 KOTAK: 12 biji (UNTUK 3 BULAN)
HARGA PASARAN
RM69.00

UNTUK TEMPAHAN 
SMS / WHATSAPP 012-4348281

SPA Q IQ merupakan rumusan homeopathy dan naturalpathy yang menggunakan teknologi terkini yang mampu meningkatkan daya ingatan dan tumpuan pada minda seseorang dengan rumusan semulajadi dan dibacakan doa-doa syifa dan ayat-ayat suci Al-Quran. sesuai untuk semua peringkat umur.

ADAKAH ANAK ANDA MALAS BELAJAR??

LEMAH UNTUK MENGINGAT PELAJARAN??

PERTUTURAN TIDAK LANCAR??

SPA Q IQ BOLEH MEMBANTU ANDA!!

Jika anda mempunyai masalah anak yang sangat-sangat malas untuk belajar boleh cuba untuk memberikan mereka supplement yang baik untuk otak anak anda! Ianya dapat membantu memberikan lebih oksigen ke otak seterusnya membantu mereka semangat untuk belajar selain dapat meningkatkan kecerdikan otak mereka.

BAHAN DI DALAM PRODUK SPA Q IQ
Semen Juglandis, Fructus Lycli Extract, Lyophilized Royal Jelly, Poris Cocos Extract, Arillus Longan Extract, Semen Ziziphi Spinosae Extract, Bulbus Lilii Extract, Habbatus Sauda, Ekstrak Kurma, Madu dan Vitamin C.

SPA Q IQ KIDS :
Spa Q IQ Kids diformulasikan untuk menambah kecerdasan otak berfikir dengan baik serta untuk kepintaran minda. Berasaskan naturopathy & homeopathy. Sesuai untuk anak-anak yang berumur 12 tahun dan kebawah (boleh kunyah).

KEBAIKAN SPA Q IQ KIDS:
1) Mencerdaskan minda.
2) Menghilangkan rasa malas.
3) Menghubungkan sel-sel otak agar minda dapat berfungsi dengan baik.
4) Menghilangkan rasa letih.
5) Menambahkan tenaga.
6) Antioksida dan membuang toksid dalam badan.
7) Menghilangkan rasa mengantuk dan keletihan.
8)  Menstabilkan selera makan.
9) Mengurangkan risiko barah / kanser.
10) Melancarkan peredaran darah.

SPA Q IQ ADULTS :

KEBAIKAN SPA Q IQ ADULTS :
1) Mencerdaskan minda.
2) Antioksida dan membuang toksid dalam badan.
3) Menghilangkan rasa malas.
4) Menghilangkan rasa mengantuk dan keletihan.
5) Menghubungkan sel-sel otak agar minda dapat berfungsi dengan baik.
6) Menstabilkan selera makan.
7) Menghilangkan rasa letih.
8) Mengurangkan risiko barah / kanser.
9) Menambahkan tenaga.
10) Melancarkan peredaran darah.
11) Menguatkan daya ingatan.
12) Mengelakkan nyanyuk.
13) Menghilangkan rasa stress.
14) Menyihatkan otak.

CARA PENGAMBILAN SPA Q IQ :
1- Bermula dengan bismillah, selawat 3 kali berserta niat, 1 biji seminggu sekali sahaja. (ambil waktu pagi sebelum sarapan).
2- Untuk bayi, separuh biji dihancurkan dan dimasukkan ke dalam susu.

Isi kandungan: 12 biji (tahan utk 3 bln)

KEISTIMEWAAN SPA Q IQ :
1. Kandungnya dari bahan semulajadi yang mempunyai nilai terapi dan pemakanan, nutriennya diekstrek menggunakan teknologi terkini dan khasiatnya sebagai ubat dan pemakanan minda terperlihara sepenuhnya, malah keupayaan SPA Q IQ adalah 30-50 kali ganda berbanding bahan mentah dalam keadaan semjulajadi. 

2. Segala zat yang diperlukan oleh otak dalam satu tablet, SPA Q IQ adalah pati ekstrek yang dihasilkan melalui proses saintifik di bawah kawalan piawaan yang ketat untuk memastikan khasiatnya kekal dan berkembang. 

3. Keberkesanan yang sangat tinggi, kebaikannya dapat dirasai dalam beberapa hari saja dan kesanya dapat bertahan sepanjang minggu malah lebih lama. SPA Q IQ adalah pemakanan menguatkan fungsi otak dan kecerdasan minda yang sangat sukar ditemui dipasaran. Hasli gabungan keunggulan pemakanan para sahabat serta ambiya' dan tamadun hebat pemakanan minda tradisional cina menghasilkan nutrien tambahan otak yang tiada tandingan keberkesanannya, sebab itu lah spa Q IQ disarankan pengambilannya seminggu sekali saja.

SOAL JAWAB MENGENAI SPA Q IQ:

S : Berapakah umur yang sesuai untuk penggunaan SPA Q IQ bagi kanak-kanak dan dewasa?
J: Untuk kanak-kanak yg berusia bawah 12 tahun boleh mengambil SPA Q IQ KIDS (kotak upin ipin) dan bagi yg berumur 12 tahun dan ke atas perlu mengambil SPA Q IQ ADULT (kotak biru tua).

S : Bolehkah saya mengambil SPA Q IQ dengan supplement tambahan (e.g multivitamin) atau produk yang lain?
J : Ya Boleh! Ini kerana SPA Q IQ diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi dan herba-herba terpilih (homeopathy).

S : Bagaimana jika saya berhenti mengambil SPA Q IQ dan mengambil balik selepas tempoh yang lama? Adakah ia dapat memberi sebarang kesan sampingan?
J : Tidak. tidak akan ada kesan sampingan. Bahan-bahan dalam SPA Q IQ terdiri dari herba semulajadi. SPA Q IQ adalah makanan tambahan yang secara umumnya memberi lebih banyak pengaliran oksigen ke otak dan membantu memelihara minda yang sihat. Oleh itu, jika seseorang berhenti mengambil SPA Q IQ tidak akan memberi apa-apa risiko ke atas kesihatan kita.

S : Kenapa isi kandungan SPA Q IQ terlalu sedikit dan hanya perlu di makan seminggu sekali sahaja adakah ianya berkesan?
J : Sebenarnya otak kita tidak makan seperti perut kita, ianya hanya memerlukan sedikit nutrient, vitamin untuk pengaliran darah yang sempurna. Seperti juga ubat, kadang-kadang kita lupa untuk mengambil tiap-tiap hari jadi SPA Q IQ telah dirumuskan pengambilan selama seminggu (kalau ambil hari Jumaat, so Jumaat minggu depan baru makan. Mudah kan? SPA Q IQ juga mengutamakan kualiti berbanding kuantiti dalam produk (buat apa kalau kuantiti banyak tapi tidak berkesan kan?.

S : Sekotak SPA Q IQ ini boleh tahan berapa lama?
J : SPA Q IQ boleh tahan untuk 3 bulan (sangat-sangat berbaloi bukan.