Klik2

Sunday 23 March 2014

4 STEP SHAPE SLIMMING WAIST BELT

4 STEP SHAPE SLIMMING WAIST BELT
HARGA PROMOSI SEKARANG
RM30.00 (S/M) / RM35.00 (S/S)
(FREE POSTAGE)         
BERMINAT SMS / WHATSAPP 012-4348281
NAK BELI BORONG PUN BOLEH
AGENT DROPSHIP JUGA DIALU2KAN 
MAMPU MENGEMPISKAN PERUT!!

BENGKUNG MODEN YG MUDAH DIPAKAI...

PERUT BUNCIT LEPAS BERSALIN?
JEANS KETAT X BOLEH ZIP?
SUKAR NAK KAWAL JUMLAH PENGAMBILAN MAKAKAN?

· TIDAK digalakkan menggunakan 4 STEP SHAPE SLIMMING WAIST BELT ini bersama-sama dengan krim panas yang lain. (Jika kulit sensitif akan menyebabkan gatal n rashes)
· TETAPI, jika kulit anda tahan dan tiada masalah, ia satu kelebihan untuk anda dan prose kempiskan PERUT akan menjadi lebih cepat

4 STEP SHAPE SLIMMING WAIST BELT Membantu anda mencapai bentuk badan menawan Digunakan untuk mengempiskan perut dengan kesan yang lebih efektif dari haba infrared. Boleh dipakai pada bila-bila masa.

4 STEP SHAPE SLIMMING WAIST BELT BOLEH
Memberi kesan seakan bersauna, selepas 30 minit pemakaian, kulit akan terasa berpeluh
Penggunaan yang konsisten selama sebulan dapat melihat pengurangan inci yang ketara
Ada 4 tahap zip boleh laras, dianggarkan dari pinggang 24 inches – 32/34 inches
Best dan ideal digunakan waktu period dan pantang, sbb sauna effect tu die bg kesan panas, ala2 bertungku gitu, so darah-darah kotor memang keluar dengan effective.. cuba la!!!
Sila pakai waist trimmer dalam keadaan baring, supaya mudah dan senang untuk zip.

KELEBIHAN 4 STEP SHAPE SLIMMING WAIST BELT
1. Sesuai untuk saiz pinggang antara 56cm-96cm (fabrik yg digunakan disulami dengan sinaran infrared).
2. Infrared akan bertindak balas dengan lemak-lemak dalam badan apabila adanya haba & peluh. Fabriknya pula jenis bermutu tinggi yang dapat hasilkan immediate effect (rampingkan pinggang)
3. Ketika permulaan pemakaian, dinasihatkan tidak terus menggunakan zip yg paling ketat. Setelah ke 2-3 kali, baru boleh tukar / adjust ke zip lain (supaya zip tidak rosak atau koyak)
4. Boleh digunakan ketika siang hari (sewaktu pergi kerja) dan juga malam hari (ketika tidur) – maksimum 8 jam.
5. Sangat sesuai juga dipakai ketika bersenam SESUAI UTK LELAKI & PEREMPUAN ** Mempercepatkan pembakaran lemak kerana ada infra-red. 
CARA UNTUK MEMBASUH 4 STEP SHAPE SLIMMING WAIST BELT
- Ialah dengan meggunakan air sabun, celup dan gosok secara lembut, bilas dengan air dan tekap dengan tuala kering. Selepas tu keringkan di bawah kipas. Jangan jemur di bawah cahaya matahari jika jemur di bawah matahari akan merosakkan FIR dalam 4 Step Shape Slimming Waist Belt itu.
- Untuk yang perut buncit pastikan masa memakai. 4 Step Shape Slimming Waist Belt perlu baring dahulu untuk memudahkan zip.
- 4 Step Shape Slimming Waist Belt boleh digunakan selagi mampu tak kira siang atau malam seeloknya 8jam sehari (untuk mendapat kesan yg maksimum)