Klik2

Monday, 25 March 2013

AURA WHITE L-GLUTATHIONE COLLAGEN 400,000MG

AURA WHITE L-GLUTATHIONE COLLAGEN 400,000MG
HARGA : RM150(S/M) RM160(S/S)
FREE POS LAJU
FREE SHAKER
FREE DIAMOND SHEET MASK

BERMINAT SMS / WHATSAPP 012-4348281
Aura White Gluta Collagen 400000mg - Rahsia Kulit Cantik Berseri Tanpa Jeragat.

INGIN TAHU RAHSIA KULIT CANTIK SELEBRITI ? 
Dengan Aura White anda boleh membuat transformasi seperti selebriti dan keluar dari KEGELAPAN !!!

PILIHAN TERBAIK MENGGANTIKAN SUNTIKAN & RAWATAN LASER.

SAINS KECANTIKAN SEMULAJADI. UNTUK KULIT KENDUR, KUSAM, KULIT TIDAK SEKATA, TIDAK BERMAYA, JERAWAT, MALASMA, PIGMENTASI, PARUT, JERAGAT, KULIT GELAP DAN EKZEMA.

PRODUK PENCERAHAN KULIT YANG PERTAMA DI MALAYSIA MENGGABUNGKAN 3 STEM SEL DARI TOMATO, APPLE & ROSELLE BERSAMA GLUTATHIONE DAN TILAPIA KOLAGEN 

Dengan ramuan berkualiti premium yaang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark, pastinya gabungan mantap yang memberikan 3 kali kuasa pencerahan kulit malah berupaya merangsang penjanaan sel2 kulit baru serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan sekata hanya dalam 14 HARI !!

* Minuman Aura White inovasi kecantikan dari teknologi Jepun yang mempunyai campuran bahan sesuai untuk kulit asia 

* Minuman ini bukan sahaja memberi kulit kita putih dan gebu malah memberi kesihatan dalaman di dalam badan kita. 

* Jika kita hanya mengunakan produk kecantikkan untuk luaran tetapi tidak mengambil minuman kesihatan untuk dalaman tidak ada guna, mungkin disebabkan keletihan juga merupakan salah satu punca yang menyebabkan kulit muka dan badan kusam, berjeragat dan tidak bermaya disamping faktor kekurangan collagen.

* Sesetengah orang yang menggunakan produk kecantikan tidak nampak kesan atau bertambah teruk disebabkan masalah dalaman badan kita. Oleh itu saya syorkan anda pengambilan minuman AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400000MG yang dapat selesaikan masalah anda Insyallah...
da pengambilan minuman AURA WHITE yang dapat selesaikan masalah anda Insyallah...

AURA WHITE L-GLUTATHIONE COLLAGEN 400,000MG MAMPU MENJADIKAN :

1. KULIT CERAH & GEBU
Diformulasi dengan teknologi dari Jepun mengabungkan Tilapia Collagen, L-Glutathione, Vitamin C, Hyaluronic Acid dengan bahan semulajadi yang lain seperti Tomato Stem sell, Epal Stem sell, Rosella stem sell, Lemon, Turnip, Strawberi, Maquiberi, Papaya, Sarang Burung, Astaxanthin, & Pinebark dimana ia bertindak 3 kali ganda mencerahkan kulit, membaiki struktur kulit yang rosak akibat jerawat, pigmentasi serta kulit kering & kasar. Hasilnya kulit lebih putih, halus, licin dan gebu. SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA

2. KECANTIKAN KUKU DAN RAMBUT
Secara teliti ia dapat membantu anda yang mengalami masalah keguguran rambut berminyak atau kulit kepala kering tidak kurang juga yang mengalami kuku mudah patah, berbunga dan kering. Meningkatkan kalsium yang diperlukan oleh tubuh badan, agar tulang lebih kuat

3. SESUAI BAGI IBU MENGANDUNG DAN MENYUSU
Sesuai bagi ibu mengandung dan menyusu kerana kandungan khasiat vitamin yang tinggi ia menyalurkan nutrisi terus kepada bayi di dalam kandungan dan mengalakan pemprosesan susu yang banyak jadi si ibu cantik bersama bayi yang comel

4. LEBIH AKTIF DAN BERTENAGA
Jika dulu anda lesu dan mudah penat AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400000MG boleh membantu anda kembali bertenaga serta mengurangkan sakit sendi & otot.. Lelaki atau wanita yang bergerak aktif setiap hari akan kekurangan kolagen & vitamin, ini adalah penyebab utama masalah kelesuan. Aktifkn Hidup Anda !

5. KESIHATAN DALAMAN
Formulasi 3x stem sel phytocelltec, pakar kesihatan telah membuat penyelidikan AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400000MG ini baik untuk kulit, ia juga dapat meningkatkan tahap ketahanan serta kesihatan tubuh badan, melawan radikal bebas serta membaikpulih sel-sel lama kepada sel- sel baru
 
KEBAIKAN AURA WHITE L-GLUTATHIONE COLLAGEN 400,000MG: 
1) Sesuai untuk lelaki dan perempuan
2) Anda dapai merasai kesan dalam 10 hari
3) Menggunakan gabungan antioksidan terhebat didunia
4) Merawat serta mencegah jerawat
5) Wajah cerah berseri tanpa perlu SUNTIKAN
6) Mengecilkan liang roma
7) Merawat Enzema dan Prorisis
8) Mencegah kedutan dan kekenduran pada kulit
9) ALTERNATIF kepada SUNTIKAN VITAMIN C dan GLUTATHIONE
10) Menghilangkan tompok hitam dan parut 
11) Kesan pencerahan yang menakjubkan
12) Meningkatkan fungsi setiap sel dan melambatkan proses penuaan
13) Mencegah kerosakan KOLAGEN
14) Meningkatkan daya ketahanan badan 
15) Rambut dan kuku menjadi lebih sihat
16) Melindungi daripada sinaran UA-B
17) Menyembuhkan luka dan mencegah parut
18) Badan menjadi lebih sihat dan bertenaga
19) Membantu menyah toksik dan pencemaran didalam tubuh dan menghasilkan kulit lebih cerah
20) Meningkatkan penghasilan susu ibu
21) Mengandungi nutrien yang tinggi dan sesuai bagi ibu mengandung 
CARA PENGAMBILAN AURA WHITE L-GLUTATHIONE COLLAGEN 400,000MG: 

1) Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang.

2) Bancuh menggunakan air mineral / air bersih biasa.. Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang.

3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.

4) WAJIB minum air masak / mineral / air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas. 

5) Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)

** Period stop minum dulu. Hari ke-4 period boleh sambung balik minum.

BEBERAPA PERSOALAN YANG SERING DITANYA PENGGUNA:

a). 1 jar tu berapa gram? Tulis 500gm, tp kenapa isi ia 400,000mg?
- Sebab ia termasuk berat jar / bekas ia.. isi kandungan memang 400gm = 400,000mg

b). 1 jar tahan berapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)

c). Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..

d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut.. hehe..

e). Alahan seafood / resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!

TESTIMONI PENGGUNA AURA WHITE L-GLUTATHIONE COLLAGEN 400,000MG:
Conversation antara Hanez Suraya & peminat beliau tentang Aurawhite! I ♥ 
♥ ♥ Haa Uolls Nak Tau Rahsia CANTIK HANEZ SURAYA yang sekarang Tercalon TOP 5 Artis Baru Wanita ANUGERAH BINTANG POPULAR Sheolls memang CUN & GEBU SANGAT even Tanpa Makeup cos Hanez salah seorang pengguna AURAWHITE tau !!
 
 
 
 
 
 

Monday, 4 March 2013

VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMA

VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMA
1 BIJI = 1000MG = 14 BIJI OREN
HARGA PASARAN : RM80.00 / 100 BIJI
HARGA TAWARAN :
RM70.00 Semenanjung
RM75.00 Sabah / Sarawak
(FREE POSTAGE)

PEK PERCUBAAN 30 BIJI 
RM35.00 Semenanjung
RM40.00 Sabah / Sarawak
(FREE POSTAGE)


BERMINAT SMS / WHATSAPP SYA 012-4348281
NAK BELI BORONG PUN BOLEH 
dealer & agent dropship juga dialu2kan... 

Vitamin C ini keluaran Pahang Pharma dengan no rujukan KKM MAL06051404X

* Vitamin C ini 100% asid ascorbic 1000mg, tanpa perisa atau pewarna tambahan dan tidak melekit.
* Keluaran Pahang Pharma, no KKM MAL06051404X, HALAL dan selamat dimakan.
* Bersifat larut air, jika terlebih dos pun tidak akan membawa masalah / kesan sampingan lain kerana ia akan keluar melalui urin (kencing) dan peluh.
* Sila jangan kunyah kerana ia tiada perisa tambahan :))

APA VITAMIN C BOLEH LAKUKAN UNTUK ANDA?
Kulit dan Kulit Muka - Fungsi Vitamin C yang terkenal adalah rumusan kolagen iaitu bahan protein yang mengikat sel-sel. Ia penting bagi pembaikan semula dan pertumbuhan tisu, sel, gusi, pembuluh darah, tulang dan gigi. Vitamin C mempercepatkan pemulihan luka, melecur dan gusi berdarah. Penyembuhan selepas pembedahan adalah lebih cepat dengan pengambilan Vitamin C yang tinggi.

Antioksidan - Vitamin C merupakan antioksidan yang menolong mengeluarkan toksin dalam darah dan mempunyai kesan anti penuaan. Ia amat berguna bagi menentang jangkitan, menghalang serangan virus dan bakteria, mengurangkan kesan alergi. Bagi perokok Vitamin C menghapuskan keracunan nikotin.

Tindakan Kardiovaskular - Vitamin C mengurangkan pembekuan darah dan menolong menurunkan kolesterol dalam darah. Ia juga menolong menyerap zat besi dan meningkatkan hemoglobin dalam darah

KEBAIKAN VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMA :
- Memberi efek kulit yg sekata, cerah dan lembap
- Sesuai untuk ibu mengandung
- Sesuai untuk merawat jerawat di wajah dan badan
- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal dan juga mendapatkan gusi dan gigi yang sihat
- Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan selsema serta meningkatkan imuniti dalam badan
- Membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol, tekanan darah tinggi dan mencegah aterosklerosis ( aterosklerosis - radang pada pembuluh darah manusia yang disebabkan penumpukan plak ateromatus )
- Melindungi daripada pembekuan darah, lebam dan menggalakkan penyembuhan luka
- Membantu dalam pengeluaran hormon antistress
- Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin (Antihistamin adalah zat-zat yang dapat mengurangi atau menghalangi efek histamin terhadap tubuh dengan jalan memblok reseptor) semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema dan mengurangkan gejala-gejala alergi yang lain
- Memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen untuk keanjalan dan kecantikan kulit dalam mencegah penuaan pra-matang
- Membunuh bakteria patogenik yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya
- Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang yang sering dirosakkan oleh radikal bebas
- Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih ( berguna dalam rawatan anemia )
- Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah
- Merawat jangkitan saluran kencing
- Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.
- Vitamin C adalah jenis sustained released atau pelepasan perlahan-lahan, dalam masa 12 jam. Oleh itu  ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan vitamin C yang berterusan.

VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMA SANGAT SESUAI UNTUK :
* Wanita dan lelaki, umur 12 tahun keatas
* Ibu mengandung
* Ibu yang menyusukan bayi (menambahkan air susu)
* Boleh diambil ketika haid
* Mereka yang mengambil supplement kolagen dan glutathione ( mengoptimumkan fungsi dan serapan bahan tersebut oleh badan )
* Mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
* Perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
* Mangsa kemalangan yang cedera / pembedahan, melecur

CARA PENGAMBILAN VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMA:
-  Ambil 1 biji tablet vitamin C setengah jam selepas sarapan atau sebelum tidur.
- Amalkan minum banyak air kosong (sekurang-kurangnya 2 - 3 liter sehari) bagi melancarkan pembuangan toksin serta membolehkan penyerapan vitamin secara optimum oleh badan.

Vitamin C ni yang specialnya bukan sahaja untuk kelihatan cantik serta merawat masalah kulit berjerawat malahan berupaya merawat masalah seperti berikut :
1) Meningkatkan tahap immune badan
2) Mengurangkan gejala selsema
3) Mempercepatkan pemulihan luka
4) Sihatkan gusi
5) Merawat asma dan elergi
6) Mengelakan dari cataract
7) Mengelakan dari sakit jantung dan beberapa jenis kanser
8) Bina collagen untuk kulit supaya lebih segar dan licin
9) Menghaluskan tumit kaki.. (tiada lagi rekahan)

TESTIMONI PENGGUNA VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMA :