Klik2

Monday 19 March 2012

V ASIA : APPLESLYM DIETARY

V ASIA : APPLESLYM DIETARY
HARGA  : RM30.00 / 10 SACHET
(tidak termasuk kos pos) 
BELI 3  KOTAK (POS PERCUMA)

V ASIA APPLESLYM DIETARY adalah campuran minuman Pati Epal Hijau dengan Psyllium Husk(Fiber) dan Kolagen yang diperkaya dengan Vitamin C, Spirulina Dan Klorofil.

KHASIAT APPLESLYM DIETARY :
Menurunkan berat badan dan membakar lemak.
Membantu mengatasi masalah perut buncit dan mengurangkan kesan ‘stretchmark’.
Meransang sistem penghadaman.
Melegakan sembelit dan mempermudahkan sistem pelawasan.
Membuang lebihan angin.
Mengawal paras kolestrol.
Produk ini dianggap bonus kerana mempunyai dua fungsi utama iaitu pelansingan dan kecantikan. Antara kelebihan produk ini berbanding produk lain di pasaran ialah kandungan inulin yang membantu meningkatkan bifido bakteria dalam usus dan mempercepatkan percernaan. 

KANDUNGAN APPLESLYM DIETARY :
Pati Epal Hijau membantu menstabilkan kandungan vitamin A,B,C, serta mengantikan zat-zat yang hilang semasa pembakaran lemak. Serat epal mengandungi pelbagai zat mineral yang di perlukan poleh badan dan melancarkan sistem perlawasan badan.

Fiber (Psyllium Husk) membantu penghadaman, mengawal paras kolestrol dan memberi rasa kenyang.

Kolagen dan Vitamin C pula bertindak sebagai antioksida yang membantu mengekalkan kecantikan, kelembapan dan keanjalan kulit dari dalam seterusnya menguatkan imunisasi dan membekalkan zat-zat mineral yang mampu mencantikkan struktur kulit dan melambatkan penuaan.
Spirulina kaya dengan zat makanan. Ia pembersih darah dan membuang toksin di dalam hati dan buah pinggang, mengurangkan keasidan badan akibat pengambilan makanan berasid. Ia juga dapat membantu pengurangan berat badan di samping menambah kadar metabolisma dan menguatkan sistem imune.
Klorofil membersihkan sistem pencernaan, membantu dlm mbersihkan darah, menyingkirkan bakteria, membasmi kuman & penyahtoksidan badan, membantu dlm penghasilan darah merah, meningkatkan fungsi sistem tubuh.
CARA MINUM APPLESLYM DIETARY:
Campurkan kandungan ke dalam suku cawan air suam, kacau sehingga larut dan tambahkan dengan air biasa atau sejuk.

Minum dengan segera.

Ambil 1 sachet setiap hari selepas makan malam.